Jelöltek adatvédelmi irányelvei

A Société Française d'Assainissement ("SFA"), amelynek székhelye a 41bis avenue Bosquet, 75007 Paris, használja az Ön jelentkezésének vizsgálata során gyűjtött adatokat a jövőbeli alkalmazottak felvételi folyamatának irányítására.


1. Mi a célja az Ön adatainak feldolgozásának?


Az SFA által végzett feldolgozás célja a felvételi folyamat irányítása és/vagy a munkaszerződés megkötése, pontosabban:
- A jelöltek előválogatása: az SFA-hoz e-mailben vagy postai úton elküldött pályázatok beérkezése, valamint a pályázatok (beleértve a papír vagy digitális formában benyújtott önéletrajzokat és kísérőleveleket is) nyilvántartásba vétele és rendezése;
- Önéletrajz-adatbázis létrehozása (az érintett jelöltek hozzájárulásával);
- Jelöltek keresése: a munkaerő-közvetítő ügynökségektől vagy álláskereső platformoktól érkező jelentkezések fogadása;
- Jelöltek értékelése: a jelölt munkaképességének és szakmai alkalmasságának értékelése az interjúk során (távoli vagy személyes) összegyűjtött információk feldolgozásával;
- Adminisztratív akták létrehozása a sikeres jelöltek számára.


2. Milyen adatkategóriákat gyűjtenek és dolgoznak fel?


E célok elérése érdekében a kiválasztási szakaszban csak a felajánlott munkakörre való alkalmasságának értékeléséhez vagy szakmai alkalmasságának felméréséhez szigorúan szükséges személyes adatokat kérünk.
Ebből a célból az Ön azonosítását lehetővé tevő adatokon (családi állapot, e-mail cím, telefonszám) túlmenően adatokat kérünk Öntől a megszerzett képesítésére, szakmai referenciáira, szakmai tapasztalatára, valamint a felkínált pozícióval kapcsolatos szakmai képességeire és alkalmasságára vonatkozóan. Ezen adatok megadásának elmulasztása esetén Ön nem tud részt venni a felvételi eljárásban.
Az Ön hozzájárulása alapján gyűjthetünk adatokat az Ön fogyatékkal élő munkavállalóként való elismerésére vonatkozóan (RQTH) .
Amennyiben az Ön jelentkezése sikeres, a szükséges információk és igazoló dokumentumok bekérése szükséges a szükséges formalitások elvégzéséhez. Ezen információk megadása előfeltétele annak, hogy a sikeres pályázókkal véglegesítsük a munkaszerződést. Az információk és dokumentumok bizonyos kategóriái (például az Ön társadalombiztosítási száma) kötelezőek. Ezért ezen információk megadásának elmulasztása megakadályozza a munkaszerződés megkötését.
Az Ön adatait közvetlenül Öntől vagy közvetve harmadik felek (álláshirdetési weboldalak, munkaerő-közvetítő ügynökségek ) útján gyűjtjük.


3. Mennyi ideig tárolják az Ön adatait?


A sikeres pályázók adatai bekerülnek az adminisztratív aktájukba, és a vonatkozó megőrzési időszakig (azaz a munkaviszony megszűnését követő öt évig, bizonyítási célból) kerülnek megőrzésre.
A felvételi eljárás végén a sikertelen pályázók adatait három hónapig tároljuk, hogy a pályázók magyarázatot kaphassanak a döntésükhöz vezető okokról.
A sikertelen pályázók adatait - hozzájárulásukkal - az utolsó kapcsolatfelvételtől számított két évig őrizzük meg. Ennek célja az önéletrajz-könyvtár fenntartása és esetlegesen új munkalehetőségek felajánlása.


4. Ki férhet hozzá az Ön jelentkezésének vizsgálata során gyűjtött adatokhoz?


Az Ön jelentkezését bizalmasan kezeljük. Kizárólag az Ön jelentkezése iránt érdeklődő osztályok vezetői (általános igazgatóság, vezetői asszisztensek, toborzási osztály vezetője, humánerőforrás osztály) férhetnek hozzá az Ön aktájában szereplő személyes adatokhoz.
Amennyiben a felvételi eljárás sikeres lesz, a Humánerőforrás részlegnek meg kell osztania az összegyűjtött adatok egy részét az Ön foglalkoztatásában érintett releváns szervezetekkel (például munkanélküliségi biztosítás, egészségbiztosítás, nyugdíjbiztosítás, kölcsönös biztosító).


5. Milyen jogai vannak, és hogyan gyakorolhatja őket?


A jogos érdek alapján feldolgozott személyes adatai tekintetében joga van a hozzáféréshez, valamint a helyesbítéshez, törléshez és a feldolgozás korlátozásához.
A szerződés teljesítése és a szerződéskötést megelőző intézkedések alapján feldolgozott személyes adatai tekintetében joga van a feldolgozás elleni tiltakozáshoz, a hozzáféréshez, a helyesbítéshez, a törléshez és a feldolgozás korlátozásához, valamint az adatok hordozhatóságához.
Önnek joga van továbbá ahhoz, hogy irányelveket határozzon meg adatainak az Ön halála utáni felhasználására vonatkozóan.
Ha bármilyen kérdése van az adatai védelmével kapcsolatban, vagy élni kíván a jogaival, az SFA adatvédelmi tisztviselőjéhez fordulhat az alábbi postacímen: 41bis avenue Bosquet, 75007 Paris, vagy e-mailben a ****ENTER YOUR EMAIL [email protected]**** címen.
Ha nehézségei vannak, panaszt nyújthat be a helyi adatvédelmi hatósághoz a ****ontact details of the local data protection authority**** címen.


6. A jelen szabályzat frissítései


Az SFA bármikor módosíthatja, kiegészítheti vagy frissítheti ezt a szabályzatot, hogy figyelembe vegye a jogszabályokban, szabályozásokban és/vagy az ítélkezési gyakorlatban bekövetkezett változásokat, az adatkezelési tevékenységek jellemzőinek változásait vagy új adatkezelési tevékenységek végrehajtását.
Önt minden lényeges frissítésről értesítjük.


Utoljára módosítva: Február 21, 2025

Vásárolj bizalommal

Minőség

  • Franciaországban készült

    Sok termék megkapta a Made in France címkét.

  • Teljesítmény és megbízhatóság

    A hatékonyságot és a hosszú élettartamot biztosító technológiák és anyagok.

  • Garancia meghosszabbítása

    Akár 3 év garancia.

  • Kiterjedt támogatás

    Több mint 70 minősített szerelő és javító technikus.

  • Szakértők 1958 óta

    A Sanibroyeur darálós WC megalkotója.